Opcje internetowe > Prywatność > Przesuń suwak na Średni\nFirefox: Narzędzia > Opcje > Prywatność > Ciasteczka (Zezwól witrynom na ustawienie ciasteczek)\nOpera: Plik > Ustawienia > Prywatność (Uaktywnij ciasteczka)\n\nPo zmianie ustawień należy ponownie uruchomić przeglądarkę.'); -->
Garden meble spa - luksusowe meble spa

dostawa

Dostawy towarów realizowane są na terytorium całego kraju.

 

Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy:

  • odbiór osobisty z naszego magazynu.
  • przesyłka kurierska firmą spedycyjną
  • przesyłka Pocztą Polską (przesyłki drobne do 2 kg)

 

Produkty dostępne w magazynie wysyłane są niezwłocznie po stwierdzeniu wpłaty lub po potwierdzeniu zamówienia w przypadku zamówień za pobraniem. Informacja o wysłaniu zamówionych towarów jest przekazywana Klientowi.

 

Odbiór osobisty w magazynie naszego sklepu odbywa się po uprzednim uzgodnieniu terminu odbioru. W magazynie nie ma możliwości obejrzenia towarów.

 

Dostawa odbywająca się za pośrednictwem firmy kurierskiej nie dotyczy wnoszenia czy montażu. Towar wysyłany i dostarczany jest w dni robocze od poniedziałku do piątku. Produkty są odpowiednio zabezpieczane do transportu lub dostarczane na paletach.

 

Koszt przesyłki pokrywa kupujący i jest on uzależniony od jej wagi, objętości, wartości.

 

W przypadku przesyłek produktów o dużych gabarytach, zamawianych w większych ilościach lub wysyłanych na paletach koszt ustalany jest indywidualnie i podawany Klientowi wraz z potwierdzeniem zamówienia. Zawsze dokładamy starań aby koszt dostawy był optymalny.

 

W razie podejrzenia niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem (np. zamawiany towar powinien być duży gabarytowo a Klient otrzyma małą paczkę) lub uszkodzenia przesyłki Klient powinien odmówić przyjęcia przesyłki i niezwłocznie powiadomić o tym Sklep.

 

Jeżeli przy odbiorze Klient stwierdzi ślady uszkodzenia paczki, kurier ma obowiązek sporządzić protokół. Jeśli szkoda ujawni się w momencie otwarcia przesyłki po odjeździe kuriera, należy natychmiast zawiadomić oddział dostarczający przesyłkę, wówczas kurier powróci i sporządzi odpowiedni protokół. Protokół z firmy kurierskiej zostanie przesłany dalej do Sklepu.

 

Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej na kupującego przechodzą korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy. Nieuzasadniona odmowa przyjęcia przesyłki traktowana jest jako naruszenie zasad regulaminu. W przypadku gdy przesyłka nie zostanie odebrana przez Klienta, koszty wysłania towaru i zwrotu przesyłki na adres sklepu, ponosi w całości Klient.